lördag 10 april 2010

Bilgalen



Min son gillar bilar. De har hjul som rullar, de låter mycket och finns i många roliag färger. Dessutom är det kul att ställa alla på en lång rad och nåde den som förstör ordningen. Han gillar särskilt mycket bilarna från filmen "cars" för dom är särskilt snygga och så kan dom prata. Han har flera stycken och titt som tätt hör man ord som "tjena kompis" och "vad heter du, jag heter Blixten Mcqueen" från hand rum när han leker.

Detta set fick han när han fyllde två...så det är ju mer än ett år sedan, men de passar fortfarande.

2 kommentarer:

  1. han tar efter sin farbror hör jag, ställa bilarna i ordning. men om jag minns historien rätt hade Marcus även en hammare till hands. =)

    SvaraRadera
  2. Haha, vet du det kan jag nästan se framför mig... "Kom inte närmare för då smäller det" typ!

    SvaraRadera