onsdag 12 maj 2010

Applikationer

För ett tag sedan beslöt jag mig för att göra lite egna tryck på några av Theos tröjor. Jag har gjort det några gånger förut och ibland har det lyckats och ibland har det blivit mindre snyggt...denna gång blev det mindre snyggt! Färgen "blödde" en del på tyget och spraylimmet som jag använde för att hålla schablonen på plats klibbade fast nåt enormt (jag tog nog liiite för mycket) så det blev fläckar som inte gick bort i tvätten.

Tröjorna blev liggande i ett par månader utan att jag (eller nån annan heller för den delen) orkade ta tag i det. Plötsligt fick jag dock ett ryck och jag satte igång att klippa ut applikationer som jag skulle dölja de fula trycken med.

Tyvärr tog jag inga förebilder men efterbilderna kommer här i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar