onsdag 12 maj 2010

Loppisfynd!!



Jag har fyndat!! Hela rasket gick på knappt 190 svenska riksdaler och jag har en plan för veranda en av sakerna! Jag får återkomma allt eftersom med resultaten av mitt lilla "re-do-projekt".

Jag bara måste ju plugga nu, men vill helst bara pyssla!!! Så är det alltid med mig verkar det som. När jag har mycket att göra i skolan får jag sopm mest inspiration och vill bara sy, måla, snickra, klippa och klistra, skriva, fixa och dona. Lite svårt att koncentrera sig på uppsatsskrivande då!!

2 kommentarer:

  1. Spännande, spännande!! Måste komma tillbaka hit och se vad du ska hitta på med grejerna!! :-)

    Vad skriver du uppsats om? :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, du är så välkommen! :-)

    Jag håller på och skriver mitt examensarbete och gör en utvärdering på uppdrag av en vårdcentral...jätteintressant faktiskt!

    SvaraRadera